Biuro oferuje szeroki wachlarz usług rachunkowo-księgowych.

  • Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT i zeznań podatkowych

  • Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych oraz pełna obsługa w zakresie ZUS
    • Sporządzanie list płac
    • Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
    • Sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT-11, PIT 8B PIT- 4R
    • Pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów kadrowych w firmie
    • Sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia
    • Obsługa zatrudnienia w ramach umów cywilnoprawnych
    • Sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych RMUA
    • Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości
    • Pomoc przy kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS oraz pomoc w załatwianiu spraw pokontrolnych
    • Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz wyliczanie przysługujących im urlopów oraz innych świadczeń pracowniczych
    • Sporządzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji zgłoszeniowych
    • Przygotowanie dokumentów przelewowych z tytułu zobowiązań budżetowych i pracowniczych
  • Opracowanie planu kont zgodnie z wymogami polskich przepisów, dostosowanego do potrzeb podmiotu gospodarczego.

  • Prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT
    • Rejestr sprzedaży VAT
    • Rejestr zakupu VAT
    • Eksport towarów
    • Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych
    • Import towarów i usług
    • Rozliczanie transakcji trójstronnych
    • Rozliczanie transakcji transgranicznych
  • Karta podatkowa

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
    • Ustalanie wyniku finansowego
    • Opracowanie i wdrażanie zasad rachunkowości, w tym zakładowego planu kont
    • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych
    • Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów
    • Nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych
  • Pomoc niezbędna w przypadku kontroli przeprowadzanych przez organy administracji państwowej lub samorządowej oraz w przypadku badania sprawozdań finansowych przez biegłych rewidentów.

  • Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów w KPiR
    • Prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów
    • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • Nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych

  • Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
    • Prowadzenie ewidencji przychodów
    • Nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych
    • Prowadznie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych oraz prawnych
  • Organizacja gospodarki magazynowej podmiotu

  • Sporządzanie formularzy do NBP, oraz Urzędu Statystycznego
  • powrót na górę